tag:blogger.com,1999:blog-1311741170854609865.post3062577111357873345..comments2023-08-09T03:20:24.986-07:00Comments on BIMUC blogg: Rosie Burt & Janet Mills:«The ebb and flow of learning at a conservatoire: a case-study»Ingrid Grønsdal Arnesenhttp://www.blogger.com/profile/08195366885241664608noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-1311741170854609865.post-78293141760073768092007-05-15T01:09:00.000-07:002007-05-15T01:09:00.000-07:00Einig i at ein treng ein inspirerande lærar eller ...Einig i at ein treng ein inspirerande lærar eller andre for å gidde å øve. Dersom ingen høyrer framgang utanom ein sjølv er det korkje inspirasjon eller eit press til å bli betre til stades. Eg merkar sjølv at eg øver mindre jo lengre tid det går mellom gitartimer eller øving med band. Det å øve alternativt kan vere ein bra avveksling slik at motivasjonen blir holdt oppe. Det kan likevel også vere meiningslaust dill dall. Drama øvelsane studentane i videoen som vart syna virka på meg som meiningslaust dill dall. Etter å ha studert drama i halvanna år veit eg at det er ingen fag med meir dill dall enn drama. Skjønt musikk har mykje dill dall også. Definisjon dill dall: Ting du gjer som virkar meiningslaust og latterleg, og som seinare viser seg å være nettopp det.Jon Ingehttps://www.blogger.com/profile/06556906514629637435noreply@blogger.com